Digitális Jólét Program Pont

“Tudjon meg többet az informatika világáról, intézze hivatalos ügyeit kényelmesen, sorban állás nélkül. Könyvtárunkban és az Információs Központban képzett munkatársaink várják az elektronikus ügyintézésben segítséget kérőket, tájékozódni vágyókat.”

„Közösségi internet hozzáférési pontok fejlesztése, szolgáltatási portfóliójuk    bővítése” című, GINOP-3.3.1-16-2016-00001 azonosítószámú kiemelt projekt keretében lefolytatott „Digitális Jólét Program Pontok fejlesztése” elnevezésű pályázatban nyert eszközöket ingyenesen használhatják a DJP Pontra látogatók.

Korszerű eszközökkel és megújult tudástárral várnak mindenkit az országszerte ingyenesen elérhető 1500 megújult közösségi internet hozzáférési ponton. Az 5 milliárd forint hazai és uniós forrásból 2018 végére megvalósuló fejlesztésnek köszönhetően színvonalas környezetben, szakértők segítségével bővíthetőek a digitális ismeretek.”

„A lakosság részére ingyenesen biztosítja az 1044/2005 (V.11.) Kormányhatározat függelékében foglalt e-Kormányzati szolgáltatásokhoz való hozzáférés lehetőségét (eKözszolgáltatások), ezek korlátlan használatát;”

eKözszolgáltatások:

  • adatközlés a statisztikai hivataloknak
  • áfa-bevallás, -értesítés
  • állásbejelentés interneten keresztül az ÁFSZ állásadatbázisába
  • álláskeresés interneten keresztül az ÁFSZ állásajánlataiban
  • egészségüggyel összefüggő szolgáltatások (pl. interaktív tanácsadás kórházi szolgáltatások elérhetőségéről, kórházi bejelentkezések)
  • építési engedély iránti kérelem
  • felvételi jelentkezés (középiskolákba, felsőoktatási intézményekbe)
  • gépjárművezetői engedély ügyintézés, illetőleg vezetési jogosultság megszerzése
  • házassági anyakönyvi kivonat ügyintézése: kérvényezés, kiadás
  • járművek nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézés Járműigazgatás (új, használt és importált gépjárművek forgalomba helyezése, műszaki vizsgáztatása, járműigazgatási ügyek)
  • jövedelemadó bevallás, értesítés a kivetett adóról
  • korlátolt felelősségű társaságok és részvénytársaságok bejegyzése, változásbejegyzése
  • környezetvédelemmel összefüggő engedélyek szerzése
  • kötelező egészségbiztosítás ellátásai
  • közbeszerzési eljárás
  • közkönyvtári katalógusok hozzáférhetősége, keresési lehetőségek elérése 1954-ig visszamenőleg
  • lakcímváltozás bejelentése (lakcímigazolvány pótlás, csere)
  • munkáltatók bejelentése nyugdíjbiztosítási adatokról
  • munkanélküli járadék igénylése
  • munkavállalók és foglalkoztatók számára nyújtott szolgáltatások (munkáltatók bejelentési kötelezettségének elősegítése, munkavállalók számára betekintési lehetőség a róluk benyújtott információkba)
  • munkavállalók gyermekei után járó pótlékok igénylése
  • rendőrségi on-line bejelentések, feljelentések
  • születési anyakönyvi kivonat ügyintézése: kérvényezés, kiadás
  • tanulói ösztöndíj megpályázása
  • társasági adó bevallás, értesítés
  • útlevéligénylés és útlevéllel kapcsolatos egyéb ügyintézés
  • vámáru-nyilatkozatok benyújtása, kezelése

A Digitális Jólét Program végrehajtója:

A Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség

Telephely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

Levelezési cím: 1134 Budapest, Váci út 35.

E-mail:  info@kifu.gov.hu

Honlap: www.kifu.gov.hu

 

Székhely: 1134 Budapest, Váci út 35.

Levelezési cím: 1134 Budapest, Váci út 35.

Telefon: +36 1 795 2861

E-mail: info@kifu.gov.hu

Honlap: www.kifu.gov.hu

 

KIFÜ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefon: +36 1 450 3070

Általános kérdésekben: ugyfelszolgalat@kifu.hu

Hibabejelentéssel kapcsolatban: hibabejelento@kifu.hu

Nyitvatartás: munkanapokon 08:00-18:00